Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové procesy ve stavebnictví
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .
Proposal of E-commerce
Jakubík, Ján ; Mates, Vojtěch (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This master's thesis deals with the proposal of e-commerce BezPopelniku.cz which sells electronic cigarettes and accessories. The theoretical part explains the concepts and methods that are used in other parts of the thesis. The second part is devoted to analyzing the market of electronic cigarettes in the Czech Republic, SWOT analysis, requirements for the technical features of e-commerce platform, analysis of external and internal environment of the company and ultimately a risk analysis of the project. The third part of the thesis defines procedures for the right proposal of e-commerce, contains proposals for specific competitive advantages and describes the use of marketing tools to promote the store.
Proposal of E-commerce
Jakubík, Ján ; Mates, Vojtěch (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This master's thesis deals with the proposal of e-commerce BezPopelniku.cz which sells electronic cigarettes and accessories. The theoretical part explains the concepts and methods that are used in other parts of the thesis. The second part is devoted to analyzing the market of electronic cigarettes in the Czech Republic, SWOT analysis, requirements for the technical features of e-commerce platform, analysis of external and internal environment of the company and ultimately a risk analysis of the project. The third part of the thesis defines procedures for the right proposal of e-commerce, contains proposals for specific competitive advantages and describes the use of marketing tools to promote the store.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.